Przeczytałem i w dalszym ciągu jestem ciemny z tego tematu jak tabaka w rogu więć najlepiej będzie jak zrobię przymiarkę i jazdę próbną
zamarzające paliwo
Zwiń
X
-
zamarzające paliwo
Ktoś na forum poinformował ze mu ropka zamarza, są jakie patenty na zamarzające paliwo? Pytam na zapas bo puki co jeszcze nic złego sie nie dzieje, zobaczymy jak przyjda wieksze mrozy.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
-
trzeba lać dodatki jakieś i nie oszczędzać na paliwie z podejrzanych stacji .... mi w zeszłym roku w dieseku dwa razy ropka zamarzła, objaw był taki, że auto odpalało, a nie było w stanie jechać. Błąd w komputerze który się ujawniał przy tej okazji nie znikał nawet gdy auto "odtajało". niestety trzeba było go kasować komputerem. po tym wszystko było ok
Komentarz
-
-
czyli jak bedzie około -20 to wlac pół butelki denaturatu, podobno mozna równie trochę benzynki zapodać ale nie wiem czy to prawdasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, do swojego silnika tankuj tylko na "dobrych" stacjach paliw. Zamiast denaturatu i innych temu podobnych zastosuj http://www.auto-chemia.pl/index.php?...iesel-skydd-1l
wielu skodziankowców go stosuje i sobie chwali.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
piramida, na twoim miejscu nic bym nie wlewał...ja też posiadam ten sam silnik co ty i też byłem pytać w ASO-niemcy, czy i co można dolać do ropy w przypadku BKD. wszyscy zaprzeczyli, silnik jest na pompo-wtryskach i nie sprzyja mu żadna dowleka jakichkolwiek składników. mam znajomego, on spędza 90% życia w norwegii i jako jeden z nielicznych posiada diesla-BKD. jedynym "złotym środkiem" jest wożenie ze sobą drugiego filtra paliwa. więc jeśli nie szkoda ci wydać później kasy na pompo-wtryski...twój wybór :wink:
Komentarz
-
-
Dziś zatankowałem
Zimowy BP Ultimate Diesel .
Specjalny skład BP Ultimate na zimę
Jednak w przypadku normalnego paliwa z dodatkiem MDFI problemy z
wytrącaniem parafiny mogą nadal się pojawiać, szczególnie podczas
silnych mrozów, gdy temperatura spada bardziej niż zwykle. Oznacza
to, że wciąż mogą występować kłopoty z uruchomieniem silnika. Dlatego
też zimowy olej napędowy BP Ultimate ma specjalny skład, poprawiający
jego właściwości w niskiej temperaturzew porównaniu do zwykłego oleju
napędowego.
Do zimowego oleju napędowego BP Ultimate dodajemy specjalne składniki,
dzięki którym kryształki parafiny są jeszcze mniejsze , ich zagęszczenie w
paliwie jest jednorodne i łatwiej przechodzą one przez filtry paliwa, co
oznacza bardziej niezawodne funkcjonowanie silnika podczas mrozów.
Nasze testy wykazały, że zimowy olej napędowy BP Ultimate działa w
temperaturze dochodzącej do -30C (Wynik średni, uzyskany w porównaniu
ze zwykłym paliwem. Wynik maksymalny: -34C, wynik minimalny -27C.
Pomiar oparty na teście przepływu oleju napędowego w niskiej temperaturze
(CFPP) zgodnie z normami UE).
Ponadto zimowy olej napędowy BP Ultimate zachowuje wszystkie zalety
paliw z serii Ultimate — doskonałe właściwości czyszczące, niższe zużycie
paliwa, wzrost mocy silnika, lepsze przyspieszenie i spadek emisji
zanieczyszczeń.
Aby zapewnić sobie spokój tej zimy, zatankuj zimowy olej napędowy
BP Ultimate.
Komentarz
-
-
Panowie, denaturat zawsze lałem poniżej -10 stopni i do diesla i benzyny. Żadnych problemów, a za to mój Golf odpalił przy -32 stopniach (inne furki, dużo nowsze wymiękły).
Denaturat w takich proporcjach (0,5 na 50 litrów) nic nie zrobi silnikowi, za to zwiąże wodę z benzyny i nie pozwoli jej zamarznąć.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez malgoskPanowie, denaturat zawsze lałem poniżej -10 stopni i do diesla i benzynyO I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
wlewanie denaturatu miało sens jak w paliwie w dawnych dawnych bardzo dawnych czasach była woda i działało to tylko w benzyniakach denaturat nie łączy sie z ON odrazu napisze ze w dawnych czasach jeżdziłem dislami grupy vag i dawało to tylko tyle ze na dole filtra gromadziła się woda z denaturatem która nie zamarzała W obecnych czasach raczej jest niemożliwe zatankowanie paliwa z wodą a na odkładanie się parafiny w ON denio nic nie pomorze Dawniej przewody paliwowe szły pod podwoziem filtry nie były podgrzewane i wtrysk był pośredni co znacznie utrudniało odpał obecnie trzeba tylko dbać o filtr paliwa i powinno nie być problemów . No chyba że uda się zatankować jakiś wynalazek niekoniecznie na najtańszej stacji ja tankuje na taniej stacji carrefour od kilku lat i jeszcze mi sie nie zdarzyło żeby cokolwiek działo się z paliwem
Komentarz
-
-
na zamarzające paliwo do diesla
Jeśli parkujecie " pod chmurką" nie zaszkodzi dolać antyżelu-depresatora. Wytrącające się grudki parafiny z ON zapychają filtr paliwa.
Poszukajcie np. DIESEL SKYDD, STP itp. Są one dość wydajne, bardzo często rozcieńczane 1:100. Dolewanie benzyny miało sens w starszych dieslach. W nowych może tylko uszkodzić pompę wtryskową lub pompowtryskiwacze.
Nawet "przelanie" depresatora jest bezpieczne; po prostu spali się z paliwem .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kriss11Jeśli parkujecie " pod chmurką" nie zaszkodzi dolać antyżelu-depresatora. Wytrącające się grudki parafiny z ON zapychają filtr paliwa.
Poszukajcie np. DIESEL SKYDD, STP itp. Są one dość wydajne, bardzo często rozcieńczane 1:100. Dolewanie benzyny miało sens w starszych dieslach. W nowych może tylko uszkodzić pompę wtryskową lub pompowtryskiwacze.
Nawet "przelanie" depresatora jest bezpieczne; po prostu spali się z paliwem .
Komentarz
-
-
depresatory
stosuję od łądnych kilku lat w różnych dieslach. Zaczęło się od "lublina" jakieś 12-13 lat temu. Potem w różnych dieslach ( t-4, peugeot boxer, c-15 i octavia I); zaczęło się od przymusowego postoju i walki z zamarzniętym autem w szczerym polu kilkanaście lat temu. Od tego czasu powiedziałem "nigdy więcej takich przygód".
Komentarz
-
-
Ja w ubiegłym tygodniu zatankowałem na Statoil'u Zimowy DiselGold auto stoi pod chmurką, dwie noce z rzędu po ok. -15st.C. i odpalił bez kłoptów I oby tak dalej ...
Zastanawiam się czy ewentulanie nie dolać Diesel Skydd....Była Octavia II (Combi) 1.9 TDI PD
Był Rapid 1.4 TDI-CR
Poprzednio także Fabia II Combi 1,4 16V
Komentarz
-
-
Witam
Dolewanie środków zapobiegających wytrącanie się parafiny nic nie pomoże jeśli ON już jest w zbiorniku zimny.
Najlepiej podczas tankowania wlać lub przed nastaniem mrozu.
Jak sama nazwa mówi zapobiega wytrącaniu a nie rozpuszcza powstałą parafinę.
Jeśli parafina zablokowała filtr i nie można zapalić to najlepiej filtr podgrzać np. polewając gorącą wodą.
Myślę, że dolewanie denaturatu do paliwa w którym jest zamarznięta woda też nic nie da.
Komentarz
-
-
A ja ponad trzy tygodnie temu zalałem zwykłą ropę na najpopularniejszej stacji paliw w Polsce. Auto stało przez ostatnie dwa tygodnie- odpalona została w zeszły piątek (czyli w te mrozy stała nieruszana). Oprócz tego, że pozamarzało wszystko co tylko miało szansę, samochód odpalił za pierwszym razem i nawet nie trzeba było długo kręcić (w zasadzie od dotknięcia).
Od ładnych paru lat w Polsce wszystkie stacje sprzedają paliwa: letnie, zimowe i przejściowe- bo takie też są produkowane. Więc chyba nie ma się co spuszczać nad super hiper goldami/ultimatami/vervami i innymi takimi.
A reklama paliwa co to jest produkowane pod prognozy pogody rozkłada mnie na łopatki.It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
Komentarz